Beantwoord

debetkaart werkt niet

  • 24 October 2021
  • 3 reacties
  • 344 Bekeken

Beste,

Ik hen enige tijd geleden de nieuwe hello debetkaart ontvangen. Maar ze werkt helaas niet! Heb er al in een winkel willen mee betalen en dan krijgen melding geweigerd. Ook overschrijvingen via de app willen niet lukken , dan krijg ik de melding probeer later nog eens en we gaan het probleem voor u oplossen.  Er staat geld op de rekening dus daaraan kan het niet liggen! 

Kan iemand me meer informatie hierover bezorgen! 

Groetjes Claudia 

icon

Beste antwoord van YannickB 25 October 2021, 08:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Claudia,

Ben je toevallig net klant geworden bij Hello bank? Zo ja, heb je dan ook al je rekening volledig geactiveerd met behulp van de activatiemail die je van ons kreeg?

Beste 

Neen dat is een vervanging van mijn oude kaart geweest. Heb dus geen mail gehad (denk ik) vind toch niks terug in mijn mail. 

Reputatie 7

In dat geval bel je ons best even op via Contact onderaan in onze app of via 02 433 41 41. Als ook overschrijvingen niet lukken, dan is er vermoedelijk een probleem met je rekening of met jouw identiteitsgegevens.

Mijn collega’s kunnen dat voor je nakijken en oplossen.

Reageer