Beantwoord

kaart toevoegen aan wallet ( apple pay ) lukt maar niet.

  • 19 July 2023
  • 6 reacties
  • 688 Bekeken

Ik krijg al de hele week volgende melding wanneer ik mijn kaart wil toevoegen voor Apple Pay . Enige tijd terug ging dit vanzelf . Iemand die weet aan wat dit kan liggen?

 

alvast bedankt,

 

Jacquemijn Michel

 

icon

Beste antwoord van JarneM 20 July 2023, 11:45

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 2

Hallo @Jacque87 ,

 

Het gaat hier helaas om een algemene technische storing bij het toevoegen van een kaart aan Apple Pay. Een volledige oplossing hiervoor zal er zijn op 25/07.

Om dit reeds nu al te kunnnen bekijken en eventueel een oplossing te kunnen bieden, nodig ik jou uit ons telefonisch te contacteren via het nummer 02 433 41 41 met jouw Easy Banking Phone Code of via de communicatie-functie na het aanmelden in de app.

 

Alvast onze excuses voor het ongemak!

 

 

 

Ps: Jouw mening telt! We willen jou graag uitnodigen om je ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en volledig anonieme) tevredenheidsenquête. Door jouw bijdrage kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv 

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Hallo

 

Is dit probleem al verholpen. Ik probeer mijn Rondo-kaart in mijn Apple Wallet te steken, maar dit lukt niet. Stuurt mij telkens door naar De app, maar daar staat die kaart nergens.

Hey,

Zijn er klanten die vandaag problemen hadden met Apple pay?

 
Reputatie 2

 Hallo @Thomas88

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Kan je mij even uitleggen wat er momenteel juist aan de hand is? 

 

Groetjes, 

Julie N 

Hey,

 

Bedankt voor uw antwoord. Intussen heb ik contact opgenomen met Apple, er zou een defect zijn aan de chip in de iPhone, die wordt nu hersteld. 

 
Reputatie 2

Hallo @Thomas88 ,

 

Bedankt om ons hiervan op de hoogte te brengen. 

 

Met vriendelijke groeten, 

Julie N

Reageer