omzetten pack

  • 31 October 2023
  • 3 reacties
  • 1108 Bekeken

Ik heb nu een comfort pack. Bestaande uit 1 betaalrekening en 2 spaarrekeningen.

Ik kom nooit aan het loket en haal nooit geld af met de kaart, de kaart word eigenlijk nooit gebruikt. Enkel online gebruik ik de rekening en de spaarrekening. 

Omwille van de omzetting van de packs, zou ik dus nu willen overgaan naar het Hello Pack. 

Word de rekening en ook de 2 spaarrekeningen behouden in het Hello Pack? 


3 reacties

Reputatie 1

Ik heb nu een comfort pack. Bestaande uit 1 betaalrekening en 2 spaarrekeningen.

Ik kom nooit aan het loket en haal nooit geld af met de kaart, de kaart word eigenlijk nooit gebruikt. Enkel online gebruik ik de rekening en de spaarrekening. 

Omwille van de omzetting van de packs, zou ik dus nu willen overgaan naar het Hello Pack. 

Word de rekening en ook de 2 spaarrekeningen behouden in het Hello Pack? 

Dag @Raes,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Je kan de pack, waar een rekening in zit, wijzigen zonder dat de rekening van rekeningnummer of dergelijke wijzigt.

Je kan ons hiervoor telefonisch contacteren via ‘Communicatie’ in je Easy Banking App.

Hier mag je dan kiezen voor ‘Hulp en contact’. 

Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes,

^TimDL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Ik heb precies hetzelfde probleem en heb gisteren gebeld hierover. Die aanpassing zou ok moeten zijn en ik zie bij mijn zicht rekening nu ook wel Hello rekening staan, maar bij mijn spaarrekening niet. Daarnaast als ik doorklik naar “uw pack in 2024” staat daar nog altijd dat mijn rekeningen omgezet worden naar een Easy Guide Pack. Dat is nu net NIET de bedoeling. Is er dan bij de aanpassing toch iets niet helemaal goed gegaan? (Ik heb ook nog een zicht rekening in onverdeeldheid met mijn broer en daarvan is wel gezegd als we die willen omzetten dat we allebei moeten tekenen, maar dat is prima dat bekijken we nog wel. Heeft het daar dan misschien mee te zien?)

Reputatie 4

Hallo @ellen2601,

Bedankt voor ons dit te melden. In principe als je al je rekening naar een ander bestaand pakket hebt laten omvormen zou het dat ook moeten blijven. We raden aan het zeker verder in het oog te houden. Het moment dat je vanaf januari volgend jaar ziet dat de optie Easy Guide toch opnieuw wordt aangegeven kan je ons hiervoor best terug contacteren.

De spaarrekeningen staan los van het pakket dat je hebt voor je zichtrekening. Er zijn ook geen beheerkosten aan een spaarrekening. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer