Beantwoord

Betalingen kredietkaart

  • 26 October 2023
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

Beste,

 

Als ik een betaling via kredietkaart wil doen, wordt er soms gevraagd om te bevestigen via de kaartlezer of de app. Met de kaartlezer lukt dit maar is soms vervelend omdat ik niet altijd mijn kaartlezer bij me heb. Als ik dan de app open, gebeurt er niets.

 

Wat doe ik verkeerd?

Moet ik de app terug installeren?

 

Met de vriendelijke groeten,

 

Veerke

icon

Beste antwoord van Julie N 27 October 2023, 09:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo @Veerke , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Je kan inderdaad best even de app  verwijderen en terug installeren. Heb je hierna nog steeds het probleem? Dan raad ik je even aan telefonisch contact op te nemen. 

 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N

 

Reageer