Beantwoord

De Lijn

  • 22 June 2024
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Hallo,

 

 

Volgens https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/faq/hoe-koop-ik-een-de-lijn-ticket-via-payconiq-by-bancontact- kan ik een M-card 10 van De Lijn kopen via jullie app, maar ik zie de optie “De Lijn” echter niet staan onder Diensten. Hoe kan ik een M-card 10 via jullie app?

 

Hartelijk dank,

 

Johan

icon

Beste antwoord van LarsD 24 June 2024, 11:35

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Hallo,

 

 

Volgens https://www.bnpparibasfortis.be/nl/public/faq/hoe-koop-ik-een-de-lijn-ticket-via-payconiq-by-bancontact- kan ik een M-card 10 van De Lijn kopen via jullie app, maar ik zie de optie “De Lijn” echter niet staan onder Diensten. Hoe kan ik een M-card 10 via jullie app?

Niet dat het mij zint BNP te moeten verdedigen, maar u leest een ietsje te oppervlakkig. In de BNP-app bevindt zich geen optie “Diensten” maar een optie “Mijn diensten”, een optie die niets te maken heeft met de koppeling door u geciteerd.

De door u geciteerde koppeling verwijst naar de knop “Diensten” uit de eigenlijke Payconiq-toepassing. Wanneer op die knop wordt op getikt verschijnt dan de optie “De Lijn”.

Maar dan is men nog niet thuis, want vooraleer er gebruik van te kunnen maken dient men zich te abonneren op de dienst van alweer een andere firma, namelijk “4411”.

Kortom, u zou eerst payconiq.app vanuit Googleplay dienen te installeren, en pas nadat dit zou gelukt zijn zult via Diensten → De Lijn → “4411 installeren” aan uw verlangens kunnen voldoen.

Maar eigenlijk is het veel eenvoudiger rechtstreeks “4411” te installeren. Dan zult u zonder omwegen de M-kaart kunnen bestellen, zonder het gedoe met Payconiq te moeten ondergaan.

Aan u de keuze, en sterkte toegewenst!

 

 

 

 

Reputatie 4

Hallo @johancoolen,

Bedankt voor je bericht.

De uitleg die je gevonden hebt is inderdaad een beschrijving om het te doen via de aparte Payconiq By Bancontact applicatie. Wijzelf bieden deze dienst niet in aan in de Easy Banking App.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer