Beantwoord

doorlopende opdra

  • 22 February 2024
  • 6 reacties
  • 56 Bekeken

Het is niet mogelijk om een doorlopende opdracht aan te maken (Internationale overdracht) Idem begunstigd Naam in te voeren.

Bij gewone overschrijving naar internationale overdracht waarom kan er plots geen keuze gemaakt worden betreft de kosten… 1. Opdrachtgever…2. beide…3.Begunstigde.

Waarom is de keuze bepaling ontnomen als klant beheerder.

Details graag !?

icon

Beste antwoord van JessicaJ 22 February 2024, 15:34

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 1

Beste Rostov,

 

doorlopende opdrachten naar begunstigden buiten België kan je zelf jammer genoeg niet aanmaken, beheren of verwijderen via de Easy Banking Website of Easy Banking App.

Je kan deze doorlopende opdrachten wel laten aanmaken via het Easy Banking Centre. Je kan hen contacteren via de Easy Banking App bij “communicatie”, dan “hulp en contact” en daarna door klikken bij “rekeningen en kaarten”.

Je kan ze ook contacteren via het nummer 02 762 60 00.

 

Wij krijgen inderdaad ook geen optie om te kiezen voor wie de kosten draagt betreffende een internationale overschrijving. We gaan navragen hoe het juist zit met deze aanpassing en koppelen het antwoord zo snel mogelijk naar jou terug.

 

Groetjes,

Jess

Om banking centen te kunnen bereiken mag je rekening gemiddelde tijdspanning van 28 minuten wachttijd in belgie, laat staan als je moet bellen buiten de EU landen aan 6€ per minuut dat kost mij min 165€ om iemand te bereiken op het 02 762 60 00 andere alternatieve is NIET meer mogelijk om zelf uw verrichting of aanpassing zelf te beheren….!?

Reputatie 1

Beste  @Rostov , 

 

Bedankt voor jouw feedback. Internationale doorlopende opdrachten kunnen, zoals mijn collega al zei, niet via Easy Banking Web/App aangemaakt of gewijzigd worden. Dit dient te gebeuren door een medewerker van BNP Paribas Fortis. Om veiligheidsredenen moeten wij bovendien garantie hebben dat wij dit uitdrukkelijk doen op vraag van de houder/gevolmachtigde van de rekening. 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

Groetjes, JoachimJ

Deze onderwerp heb ik meerder keren reeds vermeld Idem centrum en op het kantoor te eeklo zelf op afspraken…Helaas kan er mij niemand een duidelijk antwoord over geven …Hoe of wat te gebeuren…waardoor ik veel tijd en energie aan besteed hebt. 

Reputatie 4

Hallo @Rostov,

We hebben nu al tweemaal je aangegeven dat je dus via het Easy Banking Centre een internationale doorlopende opdracht kan wijzigen. Het is niet mogelijk dit zelf online te doen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Dag @Rostov ,

 

We hebben ondertussen antwoord ontvangen betreffende de verdeling van de kosten bij een internationale overschrijving.

Het is een bewuste keuze geweest om de kosten bij de betaler te leggen om zo transparant mogelijk te zijn over de totale kosten. Via het Easy Banking Centre of in een kantoor is het echter wel nog mogelijk te kiezen wie de kosten betaalt.

 

Kan je hiermee verder?

Groetjes,

Liz

Reageer