Beste,
Ik lees op de website dat een Cash deposit kaart gebruikt wordt om geld aan de nieuwe automaten te storten. Ik neem toch aan dat dit met een gewone debetkaart ook kan?
Mvg,
Beste antwoord van SabrinaVD
Bekijk origineelBeste,
Ik lees op de website dat een Cash deposit kaart gebruikt wordt om geld aan de nieuwe automaten te storten. Ik neem toch aan dat dit met een gewone debetkaart ook kan?
Mvg,
Beste antwoord van SabrinaVD
Bekijk origineelBeste,
Mvg,
Het is met uw debetkaart dat je die storting moet doen.
Waarom wordt er dan op de website van BNP Paribas Fortis hetvolgende vermeld?
Aan een CASH IN-punt stort u uw bankbiljetten (in euro) (steeds in een gesloten beveiligde ruimte):
Hallo,
Bedankt voor je bericht.
Het is zeker mogelijk om met uw gewone debetkaart geld te storten.
De melding ‘met een Cash Deposit Card’ toont aan dat met deze specifieke kaart ook geld gestort kan worden aan de Cash-punten.
Met vriendelijke groeten,
SabrinaVD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.