Beste,
Bij het nakijken van mijn bankgegevens heb ik blijkbaar 3x een foute code ingedrukt (dit volgens mij wel correct was...) Nu is alles geblokkeerd. Kan ik dit zelf herstellen?
Beste antwoord van Eschauma
Bekijk origineelBeste,
Bij het nakijken van mijn bankgegevens heb ik blijkbaar 3x een foute code ingedrukt (dit volgens mij wel correct was...) Nu is alles geblokkeerd. Kan ik dit zelf herstellen?
Beste antwoord van Eschauma
Bekijk origineelDankjewel.
Heb het kunnen oplossen.
Fijne dag nog.
Hallo
Dankjewel voor de bijkomende verduidelijking.
In dit geval heb je 3 maal de verkeerde Easy Banking Code ingegeven vermoed ik.
Dit kan je zelf oplossen door je profiel in Easy Banking App te verwijderen en nadien een nieuw profiel aan te maken met je debetkaart en kaartlezer bij de hand.
Je profiel verwijderen doe je als volgt:
Vervolgens maak je via de volgende stappen een nieuw profiel aan, waarbij je de kans krijgt om een nieuwe Easy Banking Code te kiezen:
Mocht je nog bijkomende vragen hebben, stel ze gerust.
Groetjes,
Eschauma
Beste,
Ik consulteerde mijn rekening via de app op mijn gsm en meteen op het welkomstscherm diende ik mijn code in te geven om toegang te krijgen tot mijn rekening
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.