Beste,
Bij het nakijken van mijn bankgegevens heb ik blijkbaar 3x een foute code ingedrukt (dit volgens mij wel correct was...) Nu is alles geblokkeerd. Kan ik dit zelf herstellen?
Beste,
Bij het nakijken van mijn bankgegevens heb ik blijkbaar 3x een foute code ingedrukt (dit volgens mij wel correct was...) Nu is alles geblokkeerd. Kan ik dit zelf herstellen?
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Kan je mij soms zeggen waar je juist 3 maal een foute code hebt ingegeven?
Alvast bedankt en fijne middag.
Groetjes,
Eschauma
Beste,
Ik consulteerde mijn rekening via de app op mijn gsm en meteen op het welkomstscherm diende ik mijn code in te geven om toegang te krijgen tot mijn rekening
Hallo
Dankjewel voor de bijkomende verduidelijking.
In dit geval heb je 3 maal de verkeerde Easy Banking Code ingegeven vermoed ik.
Dit kan je zelf oplossen door je profiel in Easy Banking App te verwijderen en nadien een nieuw profiel aan te maken met je debetkaart en kaartlezer bij de hand.
Je profiel verwijderen doe je als volgt:
Vervolgens maak je via de volgende stappen een nieuw profiel aan, waarbij je de kans krijgt om een nieuwe Easy Banking Code te kiezen:
Mocht je nog bijkomende vragen hebben, stel ze gerust.
Groetjes,
Eschauma
Dankjewel.
Heb het kunnen oplossen.
Fijne dag nog.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.