Goedendag, ik heb op 9 februari een aanvraag ingevuld voor het openen van een nieuwe rekening bij uw bank. Er is tot vandaag geen antwoord. Heeft het zin om verder te wachten??
Beste antwoord van Liz
Bekijk origineelGoedendag, ik heb op 9 februari een aanvraag ingevuld voor het openen van een nieuwe rekening bij uw bank. Er is tot vandaag geen antwoord. Heeft het zin om verder te wachten??
Beste antwoord van Liz
Bekijk origineelDag
Bedankt voor je bericht. Wegens heel nieuwe aanvragen heeft onze dienst helaas vertraging opgelopen bij het openen van rekeningen. Ze doen er alles aan om jouw aanvraag zo snel mogelijk te behandelen. Je mag binnenkort meer informatie bezorgen.
Mijn excuses voor de vertraging,
Liz
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.