Beantwoord

Personalistie Easy Guide Pack

  • 17 November 2023
  • 1 reactie
  • 373 Bekeken

Ik heb een voorstel gekregen voor een Easy Guid Pack van €5,50 per maand.

In dit pack zit het gebruik van 1 kredietkaart.

Stel: ik wil in de toekomst geen gebruik meer maken van deze kredietkaart:

  • hoe kan ik dit regelen (dien ik dan een ander pack te kiezen) ?
  • wat zijn de gevolgen op de kostprijs per maand ?
icon

Beste antwoord van LarsD 17 November 2023, 14:31

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Rudy Nuytkens,

Bedankt voor je bericht.

Je betaalt 5,50 euro voor de diensten die inbegrepen zijn bij het Easy Guide Pack. Ook als je een bepaalde dienst in dit pakket niet zou gebruiken, zoals bijvoorbeeld een kredietkaart, blijf je dezelfde maandelijkse beheerkost betalen.

We adviseren dus om een pack te kiezen die het best overeenstemt met de diensten die je nodig hebt. 
Uiteraard hoef je deze beslissing niet meteen te nemen. Je zal ten alle tijde de mogelijkheid hebben om het gekozen pack te wijzigen naar een andere pack die mogelijk beter bij je behoeften aansluit.

Mocht je de kredietkaart willen opzeggen dan kan je dat steeds door beveiligd telefonisch contact te nemen- met het Easy Banking Centre.

Je kan hen eenvoudig en snel bereiken via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld met een adviseur die je graag verder helpt.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Reageer