Eerste maal inloggen

  • 19 September 2022
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Geachte

 

Ik heb vorige vrijdag een OPtiline afgesloten in mijn kantoor te Aalst. Ik slaag er echter niet in om mij in te loggen. 

Als ik “nieuwe gebruiker” aanduid dan krijg ik de melding dat ik al een account heb.  Wanneer ik aanduidd dat ik mijn gebruikersnaam vergeten  ben. Dan krijg ik ook foutmeldingen. Ik heb ondertussen proberen bellen naar het 02 nummer, maar daar krijg ik  niet de optie om iemand te spreken om mijn log in te activeren.

Kan  u me verder helpen aub?

Sandra

 


1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @SandraHoffelinck,

Bedankt voor je bericht.

We kunnen helaas via deze weg je niet helpen.

We kunnen enkel mee geven dat je naar het volgende nummer: 02 508 44 40 kan bellen of dat je een mail kan sturen naar optiline@bnpparibasfortis.com.

 

Reageer