Beste, ik heb al 4 jaar problemen om in te loggen op Optiline. Ik ben er tot nog toe af en toe via allerlei omwegen uiteindelijk in geslaagd dat toch te doen, maar nu lukt het totaal niet meer. Nieuw paswoord: fout in de verwerking; nieuwe gebruikersnaam: niet idenficieerbaar, browserwissel: geen verschil; browsergeschiedenis wissen: geen verschil…. you name it. BNP moet op een groot IT team beroep kunnen doen. Waarom wordt dit jarenlange probleem niet opgelost? Ik kan niet anders dan concluderen dat het BNP totaal niet kan schelen.
inloggen
Bladzijde 2 / 2
Hallo
Bedankt voor de update.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.