Beantwoord

Kan niet meer inlogen op mijn persoonlijke webruimte!

  • 16 February 2020
  • 3 reacties
  • 802 Bekeken

Ik kan niet meer inloggen op mijn persoonlijke webruimte, krijg telkens een foutmelding dat de pagina niet bestaat of niet te bereiken is of dat de netwerkverbinding verbroken is (dat is niet het geval).

icon

Beste antwoord van Anonymous 17 February 2020, 11:17

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @Donizetti1953 ,

 

Heb je het al via een andere browser geprobeerd? 

Soms kan het ook helpen om een nieuw profiel aan te maken.

Lost dit het probleem niet op, raad ik je aan om Optiline of Rondo te contacteren zodat zij dit kunnen nakijken!

 

Groetjes,

Lieze

Heb verschillende browsers geprobeerd op mijn laptop, zonder resultaat. Een nieuw profiel heb ik vorige keer bij eerdere problemen al aangemaakt. Ik heb het dan nog maar eens op mijn iPad geprobeerd en dat lukte uiteraard ook niet. Uiteindelijk heb ik dan nog een keertje  Edge van de iPad verwijderd en terug Edge gedownload en enkel via Edge is het uiteindelijk gelukt om terug in te loggen maar ook via geen enkele andere browser. Hopelijk blijft het nu een tijdje lukken om in te loggen! Als ik hier lees is het een veel voorkomend probleem en dit al geruime tijd, hopelijk kan BNP Paribas Fortis (Optiline) eens voorgoed iets aan deze problemen verhelpen. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat men telkens verscheidene browsers moet vernieuwen of teen nieuw profiel moet aanmaken.  Ik ben klant bij nog 2 andere banken en heb daar nog geen enkel probleem zoals dit gehad. In ieder geval, bedankt voor uw antwoord! 

Hey @Donizetti1953 ,

 

Super dat het toch gelukt is om aan te melden.

Het is inderdaad niet de bedoeling dat je zo moeilijk binnengeraakt. Indien je merkt dat het moeilijk blijft gaan, neem je best telefonisch contact op met Optiline zodat zij kunnen nakijken of in hun systeem alles correct staat!

 

Groetjes,

Lieze

Reageer