Beantwoord

Optiline Nieuwe Visa kaart met ander kaartnummer

  • 14 February 2023
  • 1 reactie
  • 211 Bekeken

Ik heb een nieuwe visa kaart, wordt deze automatisch gekoppeld aan de optiline van mijn oude kaart of moet ik een nieuw account aanvragen?

Ik heb vorige week een storting gedaan op mijn oude kaart en zie het verschijnen in mijn profiel van oude kaart maar dit bedrag moest naar de nieuwe kaart gestort worden.

icon

Beste antwoord van CaroleL 14 February 2023, 15:47

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Hallo Sunny,

 

Bij het bestellen van een nieuwe kaart met een nieuw kaartnummer, dienen wij uw optiline opnieuw te koppelen.

U neemt hiervoor best even beveiligd telefonisch contact met ons op. Dit kunt u heel eenvoudig door volgende stappen te volgen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen               naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Wij koppelen deze met alle plezier voor u.

 

De terugbetaling van het positief saldo op uw oude kaart, vraagt u best aan via de website Mijnkaart.be bij ‘Hoe kunnen we u helpen?’. Deze komt dan op uw zichtrekening te staan.

 

Met vriendelijke groeten,

CaroleL

Reageer