Stel jezelf even voor!


Reputatie 5
Badge
't Is altijd fijn om de mensen met wie je in gesprek gaat te leren kennen. Laten we even kennismaken: wie ben je, wat zijn je hobby's, waar hou je van, ...?
Ik bijt de spits af 🙂
Ik ben Ellen Lefever, 41 jaar jong, en sinds kort manager van deze community!
Ik ben mama van 2 kleine monsters en reis su-per-graag. Ik vind heel veel bestemmingen leuk, zolang de zon er maar schijnt! Ik vind rondtrekken de max, ontdek graag leuke stadjes en dorpjes maar een strandje op tijd en stond vind ik ook niet verkeerd ...
Ik ben nogal een babbelkous en ik vind het fijn om mensen te helpen. Ik ben dan ook blij dat ik dit laatste nu ook op deze community kan doen. Ik kijk er erg naar uit om jullie wat beter te leren kennen en om samen met jullie deze community verder uit te bouwen!

104 reacties

Dag @Ali. ,

 

Welkom om onze community! Fijn om je hierbij te hebben.

Aarzel niet om ons te contacteren als je vragen hebt.

 

Alvast veel plezier,

Liz

Hoi

Ben Ali,59 jaar oud ben momenteel invalide,leuk om hier te zijn,

hou van reizen en eten en ben als lid actief bezig op openstreetmap.

verder valt er niet veel te vertellen.

hoop dat we hier ook een bijdrage kunnen leveren.

Reputatie 4

Hallo @Serge Robesyn,

We heten je graag welkom bij de Community!

Indien je vragen hebt laat het ons weten😉

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Hallo,

Ik ben Serge Robesyn en ben gepensioneerd sinds 01/11/2023,.

Ik ben sinds10 maanden geëmigreerd naar de Dominikaanse Republijk, voor tal van redens

PS, hier is het nu 29 graden :-)

 

Saludos,

Serge

Reputatie 2

Hallo @KimberlyA

 

Welkom op de Community. Fijn dat je even de tijd neemt om je hier voor te stellen. 🙂

Veel succes alvast met je onboardingstraject een aarzel zeker niet om ook actief deel te nemen in de gesprekken op de Community. 

 

Fijne middag,

 

Groetjes, 

Eschauma

Hallo iedereen , 

Ik ben Kimberly en werk sinds 16 oktober bij BNP Paribas Fortis als adviseur onthaal. Ik zit volop in mijn onboardingstraject en heb me daarom ook hier lid gemaakt zodat ik alles goed kan meevolgen.

Ik ben 33 jaar en mama van een dochter van 10 en een zoon van 8 jaar. Mijn hobby’s zijn mijn kinderen en mijn man😅 en als er vrije tijd over is ga ik graag naar de fitness voor even me time.

 

Groetjes 

 

KImberly

Hey @Monique3 ,

Ik heb het even aangepast voor jou!

Groetjes,

Lieze

Tja, ik heb “ex-bediende” willen vervangen door “ex-personeelslid” maar dat ging dus niet meer.

Welkom op de Community, @Monique3 !

Je kiest uiteraard helemaal zelf wat je hier deelt, daar ben je helemaal vrij in.

 

Groetjes,

Lieze

Ook graag mijzelf even voorstellen.  Ben ex-personeelslid van BNP Paribas en nog altijd klant.  Hoewel dit anders geweest is kan het mij niet meer schelen.  Is het zo belangrijk bij welke bank je bent? 

Reputatie 3
Dag @Jeanti ,

Wat leuk dat je je voorstelt!
Moest je vragen hebben over de financiële zaken, helpen we je graag verder indien mogelijk!

Groetjes,
Jeroen
Hallo Community
Ik ben Jean en ben ex-medewerker van eerst ASLK, daarna Fortis en Bnpparibasfortis.
Ik ben relatief vroeg met pensioen kunnen gaan.
Na een aantal drukke dagen met zorg voor ouders, verbouwingen, kinderen...
terug wat meer tijd om met de financiële zaken bezig te zijn. Terug wat meer naar beleggingen kijken.
Reputatie 3
Dag Jimmy Van schoors,

Wat leuk dat je je hier voorstelt! En zeer interessant dat je bent gaan verdiepen op de beurs!
Indien er vragen of onduidelijkheden zijn helpen we -in de mate dat het mogelijk is- graag verder!

Groetjes,

Anouk
Hey,
ik ben Jimmy, 51 zomers jong, getrouwd en paps van 2 leuke grote dochters.
Kom uit de buurt val Geraardsbergen.
Als ingenieur ben ik werkzaam als hoofdplanner en stamdatabeheerder in een bedrijf dat betonnen rioleringsproducten maakt

Sinds kort ben ik me gaan verdiepen op de beurs. Geld op een spaarboekje brengt niets op.
Vandaag ben ik al tot de vaststelling gekomen dat als je geduldig slim belegd al op korte termijn een kruimeltje kan meepikken op de beurs.

Maar ik heb nog veel te leren

Groetjes jimmy
Reputatie 2
Hey allemaal!

Fantastisch om te zien dat er hier zo'n leuke community is.
Ik ben 25 jaar, recent afgestudeerd en sinds kort klant bij BNP. Ik ga hier hopelijk veel informatie vinden over bankzaken die tot voor kort nog niet voor mij van toepassing waren (zoals bv. het kluwen van pensioensparen etc.).

Verder ben ik gepassioneerd door de golf sport, daar kan ik echt uren over palaveren.
Reputatie 1
Badge
Hallo allemaal,

Ik stel me dan ook maar even voor... 62 jaar oud ondertussen, heb een zoon , een dochter en een kleinkind van 2 jaar... Hobby's zijn Aquaria en modelvliegen ( electrisch aangedreven zweefviegtuigen) Verder pruts ik graag aan PC's , vooral probleemoplossing.... Ben systeemanalyst-programmeur van opleiding (Schoonmeersstraat Gent) en ben na mijn studies onmiddellijk bij de bank beginnen werken, de eerste vijf jaar aan het loket in verschillende agentschappen. Dan met electronisch bankieren gestart , eerst verkoop en opleiding klanten, na nog eens vijf jaar op de ( tweede lijn)helpdesk terechtgekomen , en daar zit ik nu nog. Meestal voor Isabel , de laatste tijd exclusief Easy Banking Business. Ik deed ook veel bezoeken bij klanten om de problemen ter plaatse op te lossen. Heel binnenkort vertrek ik op EDP ("early departure") ik zal dan 35 jaar in de bank hebben gewerkt ( Generale Bank/Fortis/BNPPF).
Hallo! :)

Mijn naam is Elvira. 28 jaar, recent getrouwd en al van mijn geboorte bij Fortis, nu BNPPF.
Ik ben ook een HP fan! 😃 En daarnaast kijk ik graag films (bioscoop, netflix,...), lees ik graag ook andere boeken, haak en reis ik graag. 🙂
Hey,

Ik ben Liesbet, 37 uit Gent en QA Manager bij een software bedrijf. Communicatie met klanten en bereikbaarheid is superbelangrijk dus blij dat er een community bestaat.
Reputatie 1
zal ik zeker doen indien mogelijk
Reputatie 5
Badge
Dag lucien159,

Als oud personeelslid kan jij ongetwijfeld een steentje bijdragen hier op de community!

Welkom!
Reputatie 1
ik ben lucien 159
oud personeelslid generale bank brussel
al 17 jaar gepensionneerd
hobbys reizen tv kijken en wat foefelen op de computer
blij dat er zo iets bestaat als de community
heel interessant
Reputatie 5
Dag nikskever,

Super dat je je hier even voorstelt 🙂!!

Misschien heb jij als moeder wel tips omtrent het topic Kinderen en zakgeld.

Als je vragen hebt, stel ze dan gerust.

Ik wens je alvast een fijn ☀️ weekend toe!
Hoi

Ik ben Annick. Van opleiding programmeur maar door de jaren heen in een administratieve job beland. Moeder van 4 twintigers.
Reputatie 5
Badge
Welkom @Eric Stassins!

Altijd fijn dat mensen willen bijdragen aan onze community. Mocht je vragen of tips hebben, dan horen wij het graag!
Bedankt voor de hulp. Ik ben een oudere, maar ondanks alles toch nog leergierige digibeet.
Ik hoop iets op te steken van bepaalde discussies.

Eric

Reageer