Stel jezelf even voor!



Toon eerste bericht

104 reacties

Reputatie 3
Hela,

Katleen hier, 27 jaar en bruisend van energie!
Samen met Ellen en Lieze zal ik werken aan het succes van deze community.

Ik start de dag altijd met een goed tas koffie, hier gaat echt niets boven! Ik ben verzot op buitenlandse keuken, vooral de Thaïse. Iets dat ik heb meegenomen door enkele jaren geleden alleen af te reizen naar Thailand. Hoe spannend was dat, als meisje alleen 😉 .

Ik reis dus heel graag en de volgende trip op mijn eindeloos lijstje is Peru & Boliva! Wat kijk ik daar naar uit! Het is echt aftellen geblazen!

Samen met mijn vriend en mijn lieve witte kat, die iedereen kent ondertussen woon ik in het kleine stadje Lier. Momenteel is er weinig tijd voor hobby's door verbouwingswerken, maar het einde is in zicht! Halleluja!
Hoi!

Ik zal me zelf ook eventjes voorstellen. Ik ben Lieze, 28 jaar en ik zal Ellen helpen bij het uitbouwen van deze community. Ik heb er zin in!

Na het werk hou ik ervan om mijn hoofd leeg te maken tijdens een flinke wandeling met onze honden en zo nieuwe plekjes te ontdekken. Als de zon dan nog eens schijnt, is mijn dag helemaal top. Ook familie, vrienden en vooral heel veel lachen staan bovenaan mijn ‘feel good-lijst’! Geen Grumpy Cat voor mij: het leven is te kort om al klagend door te brengen. 😉
Reputatie 5
Badge
@Tali Welkom, leuk dat je de weg naar de community al gevonden hebt! Reizen, lekker eten en duiken, klinkt prima 🙂
Reputatie 1
Badge
Hi Ellen,

Leuk kennismaken!
Super initiatief, lijkt me zeer leuk en boeiend om met andere gebruikers ervaringen te kunnen delen over de bank. Kijk dan alvast ook uit naar hun ervaringen en reacties!

Ikzelf ben 39 jaar, hou van verre reizen, duiken en lekker eten!
Kletsen kan ik ook goed. 😁

Veel succes!

Reageer