Skip to main content

Beste,

Ik kan payconic niet installeren bij de bank. Kunt U me raad geven hoe het moet, aub?? Met beleefde groeten

Hey @pat ,

wat gebeurd er juist als je Payconiq probeert te installeren? Gaat het ergens op een specifiek moment mis?

PS. via community hebben we géén toegang tot je klantengegevens aangezien dit een openbaar platform is, geef dus zeker geen klantengegevens in je antwoord mee!

 

Groetjes,

Jess


Beste,

Ik kan payconic niet installeren bij de bank. Kunt U me raad geven hoe het moet, aub?? Met beleefde groeten

Bij de bank? Het interne scanprogramma van BNP heeft op zich niets met Payconiq te maken, maar is, sinds korte tijd, wel compatibel met Payconiq. Payconiqs codes scannen is dus inbegrepen in Easy app. Is het dat wat u bedoelt?

Of wil u Payconiq op zichzelf installeren? Dat is dan een ander verhaaltje.

Natuurlijk, niets of niemand kan u beletten Payconiq op de koop toe te installeren. U zult dus zelf moeten uitmaken of het sop wel de kool waard is.


Ik wil het gewoon op mijn telefoon installeren.


Ik wil het gewoon op mijn telefoon installeren.

Hey Pat,

 

wij willen je hier graag bij assisteren.

Zoals Oude Duts vermelde is het mogelijk om via onze Easy Banking App ook payconiq QR codes te scannen, maar je kan daarnaast ook nog gewoon de aparte Payconiq app installeren.

 

Waar gaat het mis bij het installeren van Payconiq?

 

PS. ter herhaling: via community hebben we géén toegang tot je klantengegevens aangezien dit een openbaar platform is, geef dus zeker geen klantengegevens in je antwoord mee!


Ik kan niet verder dan de 6 - cijferige code ingetikt en doet niets meer


Het is reeds opgelost, bedankt voor de moeite en een goed weekend gewenst!!


Het is reeds opgelost, bedankt voor de moeite en een goed weekend gewenst!!

Dankjewel om ons op de hoogte te houden Pat!

Fijn dat het weer werkt.

Groetjes,

Jess


Reageer