Beantwoord

Beursorders via Easybanking App

  • 16 June 2024
  • 5 reacties
  • 56 Bekeken

Reputatie 1
Badge
  • Deskundige - Niveau 1
  • 28 reacties

Hallo,

een paar dagen terug verkocht ik een 3-tal aandelen met limietkoers. Eentje werd quasi onmiddellijk uitgevoerd, de beide andere, waarvan de limiet niet bereikt werd , geldig tot eind deze maand, kon/kan ik niet meer zien. Gebeld met kantoor (eerst naar Hello Bank helpdesk, maar daar kon mij mij niet helpen), 1 order kon geannuleerd worden, het andere niet. kon dan ook het 2e aandeel verkopen, maar zie niks in app ivm het nog lopende order en kan dit dus nog steeds niet wijzigen/verwijderen. maandag maar weer eens naar het kantoor bellen, maar is dit normaal? Momenteel geen toegang tot Easy banking web daar geen kaart meer…

 

Wim

 

icon

Beste antwoord van JessicaJ 17 June 2024, 13:04

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 2

Hey @WimH ,

 

de historiek van de orders die je in geeft is enkel te zien via de Easy Banking Website op dit moment. Ook als je ze hebt ingegeven via de App.

De mogelijkheid van de aankoop/verkoop van orders via de App is nog maar net toegevoegd, dus daarom is nog niet alles mogelijk via de App.

 

Ook voor dit soort dingen beter op te volgen, raden we je dus aan om een nieuwe kaart te bestellen. Dit kan ook telefonisch via de helpdesk die je hebt gebeld.

 

Ook van zodra je terug kan aanmelden op de website, kan je beveiligde chats starten waardoor je gericht kan worden geassisteerd voor jouw dossier.

 

Met vriendelijke groeten,

Jess

Reputatie 1
Badge

Beste,

 

Beveiligde chats kan ook via de app, alhoewel, als die in het Engels staat krijg je een franstalige collega aan de lijn ( ook de meeste teksten in de “Engelse” app staat dan in het Frans...)die er niet in slaagt om een nederlandstalige collega door te verbinden. Kreeg dan wel het rechtstreeks telefoonnummer, en dan via de “phone app” code toch iemand aan de lijn gekregen die me bovendien ook nog kon helpen door me iemand door te verbinden die het laatste order binnen de 5 seconden kon annuleren zonder dat ik naar het kantoor moest bellen, oef !  

Reputatie 4

Hallo @WimH,

Bedankt voor je feedback.

Sommige zaken zullen helaas niet in het engels beschikbaar zijn waardoor ze dan in een andere taal (Nederlands/Frans) zullen te zien zijn.

Wij werken wel continue om de app te verbeteren dus alle feedback is welkom!

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reputatie 1
Badge

Hallo Lars,

Sommige zaken zullen helaas niet in het engels beschikbaar zijn waardoor ze dan in een andere taal (Nederlands/Frans) zullen te zien zijn.

Toch nog een kleine bemerking . Bij alle contacten opgestart vanuit de app kom ik steeds bij een franstalige terecht ( was ook zo bij mijn fraudemelding, zeer ambetant op dat moment). Ik heb ook nog nooit een nederlandstalige tekst gezien in een Engelse toepassing. Verwonderen doet me dat niet sedert de overname door een Franse bank , ook meermaals ondervonden toen ik nog werkte bij BNPPF...

Reputatie 2

Hallo @WimH

Dat kan er mogelijk mee te maken hebben. Bedankt alvast voor de feedback. Nog een fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer