waarom lukt het niet om in te schrijven op de nieuwe kasbon? Als ik op ‘inschrijven’ druk gebeurt er nies
waarom lukt het niet om in te schrijven op de nieuwe kasbon? Als ik op ‘inschrijven’ druk gebeurt er nies
Beste
Bedankt voor jouw bericht. Zou je eens kunnen proberen via een andere webbrowser? Je kan ook onze dienst Sparen en Beleggen contacteren op het nummer 02 433 41 34. Onze collega’s kunnen u dan nog bijkomende informatie bezorgen en de inschrijving voor jou in orde maken.
Bedankt alvast.
Groetjes,
JoachimJ
Het is uitendelijkt gelukt, maar nu zou ik graag de orders bekijken die ik geplaats heb en vind daar nergens iets van terug
Hallo
Wanneer je dan bij de effectenrekening klikt op Details (verschijnt als je op de drie punten, rechts, naast de rekening klikt in het overzicht van de beleggingen) ga je een optie vinden om de historiek van orders over de laatste 6 maanden te bekijken. Je zou daar dan ook je order voor de kasbon moeten zien staan.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.