Skip to main content

waarom lukt het niet om in te schrijven op de nieuwe kasbon? Als ik op ‘inschrijven’ druk gebeurt er nies

 

Beste @Laloca63

Bedankt voor jouw bericht. Zou je eens kunnen proberen via een andere webbrowser? Je kan ook onze dienst Sparen en Beleggen contacteren op het nummer 02 433 41 34. Onze collega’s kunnen u dan nog bijkomende informatie bezorgen en de inschrijving voor jou in orde maken. 

Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ


Het is uitendelijkt gelukt, maar nu zou ik graag de orders bekijken die ik geplaats heb en vind daar nergens iets van terug 

 


Hallo @Laloca63,

Wanneer je dan bij de effectenrekening klikt op Details (verschijnt als je op de drie punten, rechts, naast de rekening klikt in het overzicht van de beleggingen) ga je een optie vinden om de historiek van orders over de laatste 6 maanden te bekijken. Je zou daar dan ook je order voor de kasbon moeten zien staan.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Reageer