Beste,
Ik vernam dat binnenkort Portfolio advice verdwijnt voor priority klanten. Waar vind ik online hierover informatie ?
Wat komt er in de plaats ?
Beste,
Ik vernam dat binnenkort Portfolio advice verdwijnt voor priority klanten. Waar vind ik online hierover informatie ?
Wat komt er in de plaats ?
Hey Pol,
waar heb je die informatie verkregen?
Dit is namelijk het eerste dat ikzelf hier ook van hoor en kan er (nog) niks van terugvinden op dit moment.
Misschien kan je het beste met je huidige Priority adviseur contact opnemen, om na te vragen wat er in de plaats komt van het Portfolio Advice?
Groetjes,
Jessica
Hallo,
Ik heb ook juist deze info gekregen. De vraag is niet alleen wat er in de plaats komt, maar wat zal ons dat extra kosten. Is de overgang gratis of zullen we weer instapkosten moeten betalen als we alles moeten overzetten.
mvg,
Chris
Hey
ondertussen hebben we de communicatie betreffen het stopzetten van Portfolio Advice ook verkregen.
Ook jij kan het beste contact opnemen met jouw huidige adviseur betreffende het hoe en wat voor jouw dossier.
Groetjes,
Jessica
Beste,
ik heb ook een mail ontvangen. De vraag is terecht komen er opnieuw extra kosten? Zeker de beleggingsadviseur contacteren maar misschien ook bij vragen de ombudsman van ombudsfin contacteren. Die kunnen een neutrale advies geven.
Hoi Bai
Mijn adviseur raadt mij aan/pusht mij alles onder Iris onder te brengen. Kostprijs: ca. 1000 euro.
Ik vind dit niet kunnen.
mvg
Hoi Bai
Mijn adviseur raadt mij aan/pusht mij alles onder Iris onder te brengen. Kostprijs: ca. 1000 euro.
Ik vind dit niet kunnen.
Beste,
nog erger vind ik de manier waarop Fortis deze dienstverlening stopzet, nl u dient zelf een formulier te ondertekenen waarin staat dat UZELF niet meer van deze dienstverlening wenst gebruik te maken.
Dit lijkt mij de omgekeerde wereld, en ik vraag mij af wat er zal gebeuren als dit weiger!
ook vraag ik mij af waarom ik nog maandelijks zou betalen voor deze niet-dienstverlening
luc
Hallo
Gaat dit over jouw eigen Iris contract?
Groetjes, Joyce.
Beste,
zoals u zou moeten weten indien u de vorige opmerkingen hebt gelezen, gaat dit weg degelijk over ve stopzetting van portfolio advice!
Hallo
Zoals ik hierboven kan zien reageer je op een post van Piccola. En heb je verder in dit gesprek nog niet deelgenomen.
Daarom vraag ik aan jou of jouw vraag gaat over jouw eigen Iris contract of wens je enkel algemene info over dit?
Want als je dan zelf verder leest, heeft mijn collega hier al gezegd dat je hiervoor zelf contact moet opnemen met jouw eigen adviseur om dit te bespreken.
Groetjes, Joyce.
Beste,
Blijkbaar wil of mag u niet reageren op de inhoud van mijn opmerkingen.
Ik ben dan ook reeds in contact met mijn persoonlijke adviseur.
Zolang ik niets op papier heb dat jullie handelswijze verantwoord, vraag ik mij nog steeds af of dit geen contract breuk is….
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.