Beantwoord

Mijn Hello bank kaart is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

  • 13 September 2021
  • 3 reacties
  • 1608 Bekeken

Ik heb per ongeluk de foute codes ingegeven en nu is mijn kaart geblokkeerd. Hoe kan dat opgelost worden?

icon

Beste antwoord van YannickB 13 September 2021, 09:15

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo @ThomasT 

Je kan je kaart laten deblokkeren door ons te bellen via Contact onderaan in de Hello bank! app of via 02 433 41 41.

Werd je kaart geblokkeerd doordat de elektronische handtekening die je met je kaartlezer berekende, verkeerd was, dan zal je kaart meteen na het gesprek opnieuw werken.

Als je ook de verkeerde pincode opgaf,  dan zal je na het gesprekje kaart eenmaal met de juiste code moeten gebruiken aan een geldautomaat.

 

Mijn bankkaart is geblokkeerd na da ik 3maal verkeerde pincode ingaf in de kaartlezer

Reputatie 7

Dag @Vero1962 

We kunnen je kaart deblokkeren wanneer je ons belt via Communicatie onderaan in de Hello bank! App of via 02 433 41 41.

Reageer