Ik heb per ongeluk de foute codes ingegeven en nu is mijn kaart geblokkeerd. Hoe kan dat opgelost worden?
Hallo
Je kan je kaart laten deblokkeren door ons te bellen via Contact onderaan in de Hello bank! app of via 02 433 41 41.
Werd je kaart geblokkeerd doordat de elektronische handtekening die je met je kaartlezer berekende, verkeerd was, dan zal je kaart meteen na het gesprek opnieuw werken.
Als je ook de verkeerde pincode opgaf, dan zal je na het gesprekje kaart eenmaal met de juiste code moeten gebruiken aan een geldautomaat.
Mijn bankkaart is geblokkeerd na da ik 3maal verkeerde pincode ingaf in de kaartlezer
Dag
We kunnen je kaart deblokkeren wanneer je ons belt via Communicatie onderaan in de Hello bank! App of via 02 433 41 41.
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.