Beantwoord

Kaart geblokkeerd

  • 31 October 2023
  • 4 reacties
  • 150 Bekeken

Beste,

Bij het nakijken van mijn bankgegevens heb ik blijkbaar 3x een foute code ingedrukt (dit volgens mij wel correct was...) Nu is alles geblokkeerd. Kan ik dit zelf herstellen?

icon

Beste antwoord van Eschauma 31 October 2023, 14:48

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

Hallo @SaelensCl
 

Bedankt voor je bericht.

Kan je mij soms zeggen waar je juist 3 maal een foute code hebt ingegeven? 


Alvast bedankt en fijne middag. 


Groetjes, 

Eschauma

Beste,

Ik consulteerde mijn rekening via de app op mijn gsm en meteen op het welkomstscherm diende ik mijn code in te geven om toegang te krijgen tot mijn rekening

Reputatie 2

Hallo @SaelensCl

Dankjewel voor de bijkomende verduidelijking. 

In dit geval heb je 3 maal de verkeerde Easy Banking Code ingegeven vermoed ik. 

Dit kan je zelf oplossen door je profiel in Easy Banking App te verwijderen en nadien een nieuw profiel aan te maken met je debetkaart en kaartlezer bij de hand. 

Je profiel verwijderen doe je als volgt: 

  1. Open Easy Banking App
  2. Klik bovenaan rechts op de drie punten
  3. Kies Profiel 
  4. Klik op Profiel verwijderen

Vervolgens maak je via de volgende stappen een nieuw profiel aan, waarbij je de kans krijgt om een nieuwe Easy Banking Code te kiezen: 

  1. Open Easy Banking App.
  2. Tik op Aanmelden.
  3. Scan jouw debetkaart of vul eenmalig jouw kaartnummer en klantnummer in, en tik op Volgende.
  4. Bevestig met een M1-handtekening van jouw kaartlezer.
  5. Voer je gsm-nummer in en voer dan de activatiecode in die je per sms ontving.
  6. Kies je persoonlijke Easy Banking-code en bevestig. Indien jouw toestel over een vingerafdruksensor of gezichtsherkenning beschikt, dan kan je die registreren. Zo log je nóg sneller in!

Mocht je nog bijkomende vragen hebben, stel ze gerust. 
 

Groetjes, 

Eschauma

Dankjewel.

Heb het kunnen oplossen.

 

Fijne dag nog.

 

Reageer