Beantwoord

pensioensparen starten

  • 3 April 2024
  • 1 reactie
  • 22 Bekeken

Hallo, 

 

Ik vroeg me af hoe je kan beginnen met pensioensparen. Mijn bankkaart was opgestart bij Bpost maar is dan overgeschakeld naar Hello Bank. 

Omdat Hello Bank geen fysieke bank is, vraag ik me af hoe ik dit allemaal voor het eerst kan regelen. 

icon

Beste antwoord van JessicaJ 3 April 2024, 13:40

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo, 

 

Ik vroeg me af hoe je kan beginnen met pensioensparen. Mijn bankkaart was opgestart bij Bpost maar is dan overgeschakeld naar Hello Bank. 

Omdat Hello Bank geen fysieke bank is, vraag ik me af hoe ik dit allemaal voor het eerst kan regelen. 

Hey Laetitia,

 

onze adviseurs van het Easy Banking Centre kunnen je telefonisch assisteren met het pensioensparen op te starten!

Dit via een afspraak waarbij ze alles overlopen met jou zodat je weet wat het inhoud, daarna word alles digitaal getekend en gestart!

Je kan je afspraak inboeken via je Easy Banking App/Hello Banking App bij “communicatie” → “hulp en contact” → “sparen en beleggen” → “pensioensparen” → “Easy Banking Centre”

Onze adviseurs kunnen dan voor jou een afspraak inboeken waarna een expert jou terugbelt op het gekozen moment.

 

Groetjes,

Jess

Reageer