Vraag

zichtrekening niet zichtbaar bij overschrijving

  • 24 June 2024
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Ik kan sinds vorige vrijdag geen overschrijvingen uitvoeren omdat mijn zichtrekening niet zichtbaar is. Kan nog wel geld ontvangen en doorlopende opdrachten worden betaald. Maar zelf een betaling uitvoeren gaat niet. Ook als ik online een treinticket wil kopen, komt de boodschap saldo onvoldoende, terwijl er op de rekening voldoende geld staat.


3 reacties

Reputatie 4

Hallo @Anja_lachfee,

Bedankt voor je bericht.

Het is ook niet dat het saldo van de rekening recent nog onder nul heeft gestaan? Als dat is gebeurd moet de rekening namelijk 48 uur terug in positief hebben gestaan alvorens ze terug kan gebruikt worden voor overschrijvingen en betalingen/geldopnames met de kaart.

Verder kan de melding “onvoldoende saldo” met de kaart wijzen op de limiet van de kaart zelf. Je kan dit dan wel tijdelijk verhogen: Je kaartlimiet verhogen of verlagen | Community BNP Paribas Fortis

We adviseren je ook voor dit probleem verder te onderzoeken ons te contacteren via de volgende beveiligde kanalen:

Via Easy Banking Web kan je bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten. 

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. Je kan bellen van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Dag Lars,

Blijkbaar is mijn vraag niet duidelijk. Ik kan op de prive rekening niet meer betalen, ondanks dat er voldoende geld op zit. De electriciteit zou moeten betaald worden, en nu kan dit niet omdat de domiciliëring geweigerd werd wegens onvoldoende saldo.  Ik weet niet wat de bank gedaan heeft, maar ik ben dit echt heel beu.

Het is niet de eerste keer dat de bank mij bewust blokkeert. En dan zeggen ze dat de bank je hulpvriend is. Ja, niet bij mij.

Gelieve mijn probleem zovlug mogelijk op te lossen.

met lachende groeten,

Anja

Reputatie 4

Hallo @Anja_lachfee,

Je vraag was duidelijk.

Onze excuses voor het ongemak dat dit veroorzaakt.

Daarom dat we ook je reeds al hebben mee gegeven hoe je contact kan zoeken via onze beveiligde kanalen voor na te gaan wat juist de oorzaak is van het probleem.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer