Skip to main content

Deze week mail ontvangen mbt rekeningverzekering. Eerste keer dat ik hiervan hoor … dit zou een gratis optie geweest zijn sinds september 2024 en vanaf 2025 zou ik hiertoe maandelijks 4,25 euro betalen. Is dit tegenwoordig de manier van communiceren bij Fortis? Iets gratis!? Niets over vernomen en dan plots melden dat de zogezegde gratis ‘optie’ betalend wordt met een link erbij en zoek het maar uit … of ja, je kunt ook een afspraak maken met 1 van onze experten. Kan het nog onpersoonlijker?!  Hoe / wat heb ik gemist mbt deze ‘gratis’ optie? Graag uw toelichting. Met dank. 

Dag @Misjoe ,

 

Bedankt voor jouw bericht.

 

Eerst en vooral wil ik benadrukken dat deze kost jaarlijks is, en dus niet maandelijks.

Vroeger was dit inderdaad gratis inbegrepen bij een pack, maar u zal hier wel voor getekend moeten hebben bij het openen van uw rekening. Gezien dit nu wijzigt, zijn wij de klanten op verschillende manieren aan het contacteren. Zo kan u zelf kiezen of u de verzekering houdt of laat opzeggen.

Als u dit voor het einde van het jaar laat opzeggen, zullen er dus geen extra kosten bijkomen.

U kan dit het vlotste opzeggen via een livechat na het aanmelden op Easy Banking Web via “Hulp nodig?”.

 

Is het voor jou nu wat duidelijker?

 

Groetjes,

Liz

 


Beste Liz,

U spreekt van getekend hebben bij het openen van een pack? Wanneer zou dat geweest zijn? en hoe lang heb ik deze optie dan gehad? En waarom dan nu betalend? Verder gaat het over opzeggen via een live chat in Easy Banking Web. Ik gebruik geen Easy Banking Web. Maar bedankt voor uw antwoord. Het heeft wel een en ander verduidelijkt. Vind het alleszins jammer dat alle correspondentie uitermate onpersoonlijk verloopt en je niet gewoon meer kunt aanlopen wanneer het uitkomt of op z’n minst op een aantal momenten.  


Dag @Misjoe ,

 

Ik kan hier via de Community niet aan jouw persoonlijke gegevens dus kan niet bekijken wanneer jouw rekening geopend is en hoelang je dus al beschermend bent met de rekeningverzekering.

Als je Easy Banking Web niet gebruikt, kan je ook telefonisch contact opnemen om deze verzekering op te zeggen. Dit kan via de ‘Communicatie’ functie in je app of via 02 762 60 00.

Om de wachttijden te vermijderen op de kantoren en echt te kunnen focussen op de vraag, wordt er steeds een afspraak gemaakt. Dit kan u zelf ook steeds inplannen op een moment dat voor jou past: Een afspraak maken (bnpparibasfortis.be) Voor snellere vragen kan je steeds telefonisch contact opnemen. Deze dienstverlening is een gevolg van feedback die we kregen van onze klanten.

Als je graag rustig eens je producten overloopt en op de hoogte wilt zijn van de wijzigingen, mag je dit steeds telefonisch of via een afspraak in het kantoor bespreken. Omdat dit niet voor alle klanten haalbaar is, kiezen we ervoor dat belangrijke wijzigingen ook per mail, brief of bericht verstuurd worden.

 

Groetjes,

Liz


Reageer