Starten met Easy Banking

De melding "Wrong Card" verschijnt op mijn kaartlezer, wat nu?

  • 21 oktober 2019
  • 0 reacties
  • 760 Bekeken

Reputatie 5
  • BNP Paribas Fortis - Moderator
  • 975 reacties

Verschijnt de boodschap Wrong Card op je kaartlezer, dan kan dit twee oorzaken hebben:

  1. De kaartlezer is defect. Heb je een tweede debetkaart of een kredietkaart, dan kan je dit testen door die kaart in de kaartlezer te steken en op M2 te drukken. Krijg je ook met deze andere kaart de melding Wrong Card, dan dien je je kaartlezer te vervangen. Dat kan via deze pagina. Heb je dringend een kaartlezer nodig? Dan kan je ook terecht aan het onthaal van een van onze kantoren.
  2. De chip van de kaart is niet meer goed leesbaar. Je kaart werkt mogelijk wel nog in winkels en bankautomaten, terwijl er toch een foutmelding op de kaartlezer verschijnt. Je kaart dient in vervangen te worden. Dat kan door on beveiligd te bellen via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code.

0 reacties

Geen reactie

Reageer