Beantwoord

beschadigd briefje

  • 21 July 2021
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Beste meneer mevrouw,

 

Ik heb een briefje van 500 maar daarvan is de hook verbrand weer ik ook dit hoe dit komt  hier dat ik dus voor al naar jullie gebeld en ik mocht die gewoon naar jullie sturen en normaal gingen jullie zegen als ik er een nieuwe zou kunnen kijken of het op mijn rekening overgeschreven zou worden maar ik hoor nu niks.

Zou u me dus kunnen zegen of ik wel een nieuw briefje kan krijgen?

 

Met vriendelijke groeten,

SARA AARBAJ

icon

Beste antwoord van JarneM 22 July 2021, 12:47

Hallo @Sara Aarbaj ,

 

Met wie heb je hiervoor exact contact gehad? Was dit jouw kantoor zelf of was dit met een medewerker uit het Easy Banking Centre?

 

Om dit proces voor jou te controleren raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer 02 762 60 00. Dit omwille van het feit dat we via de community geen toegang hebben tot jouw persoonlijke gegevens en/of rekeningen.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo @Sara Aarbaj ,

 

Met wie heb je hiervoor exact contact gehad? Was dit jouw kantoor zelf of was dit met een medewerker uit het Easy Banking Centre?

 

Om dit proces voor jou te controleren raad ik je aan telefonisch contact met ons op te nemen op het nummer 02 762 60 00. Dit omwille van het feit dat we via de community geen toegang hebben tot jouw persoonlijke gegevens en/of rekeningen.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer