Handleiding

Ik ben mijn debetkaart kwijt of ze werd gestolen. Wat nu?

  • 2 March 2023
  • 0 reacties
  • 420 Bekeken
Ik ben mijn debetkaart kwijt of ze werd gestolen. Wat nu?
Reputatie 7

Ben je je debetkaart kwijt of is ze kapot? Of is ze gestolen of vermoed je dat iemand er onrechtmatig gebruik van maakt? Je kan jouw kaart zelf blokkeren en vervangen in Easy Banking App. Bestel in enkele stappen een nieuwe kaart. We sturen ze op naar jouw thuisadres. Zo bespaar je tijd!

In enkele stappen uw debetkaart vervangen

  1. Meld je aan in Easy Banking App.
  2. Kies Mijn diensten en dan Kaarten en kies de debetkaart die je wilt vervangen.
  3. Klik op Permanente blokkering of vervanging.
  4. Geef aan of de kaart stuk is, je ze kwijt bent, ze gestolen werd, of dat je vermoedt dat er fraude mee is gepleegd.*
  5. Bevestig de blokkering, je adres en dat je de kaart wilt vervangen.
  6. Kies en bevestig de pincode voor je nieuwe kaart.

* Een defecte kaart wordt niet geblokkeerd tot je de nieuwe kaart ontvangt. Het is daarom belangrijk om de juiste reden van vervanging aan te geven. 

Blokkeer bij fraude je kaart dus direct via de app. Bel het Easy Banking Centre nadien via Communicatie > Hulp en contact > Fraude melden in Easy Banking AppZij starten een onderzoek naar de frauduleuze transacties en helpen u bij het vervangen van de kaart.


Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.