Beantwoord

Getrouwheidspremie

  • 12 February 2024
  • 5 reacties
  • 204 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Hallo, ik heb nogal een grote som geld op een Fortis spaar plus rekening staan, rond 1 januari heb ik hierop de basisintrest ontvangen maar (nog) geen getrouwheid interest. Vandaag staat die som er onaangeroerd een volledig jaar op, mijn vraag is : wanneer ontvang ik deze interest ?

Dank U

icon

Beste antwoord van Liz 12 February 2024, 11:19

Bekijk origineel

5 reacties

Dag @eMBie ,

 

Je kan zelf de interesten op je spaarrekening opvolgen via Easy Banking Web: klik op het menu achter je spaarrekening en kies voor “Raadpleging van de interesten”. Daar kan je precies zien hoeveel je gespaard hebt en wanneer uitbetaald wordt. 

Vind je hier een antwoord op je vraag?

 

Groetjes,

Liz

Dag Liz, bedankt voor uw antwoord !

Ik zie op de website inderdaad alle verrichtingen die al gebeurt zijn maar ik kan niet zien wanneer ik het getrouwheids gedeelte op mijn spaar plus rekening zal ontvangen, mijn geld staat er sinds zaterdag een volledig jaar op.

 

Dag @eMBie ,

 

Dit zou je moeten terugvinden onder “Datum van betaling”:

 

Zie je dit terug?

Groetjes,

Liz

Beste Liz,

Jawel, ik heb dit nu gevonden, maar…

Ik zie een getrouwheidspremie van 1/1/2024 tot 11/2/2024 maar waar is mijn getrouwheidspremie van 10/2/2023 tot 10/2/2024…

Ik zie nu dat mijn eerste (toch grote) storting van 10/2/2023 bij het openen van deze rekening pas een valutadag heeft van 13/2/2023, maw ik zal dit morgen 13/2 nog eens raadplegen om na te gaan of er dan van een (jaar-) periode van 13/2/2023 tot 13/2/2024 wordt gesproken?

Alvast bedankt voor uw hulp !

Dag @eMBie ,

Je kan hier je periode wijzigen om je interesten van vorig jaar te zien:

Vind je het daar terug?

Groetjes,

Liz

Reageer