Hallo,
Korte tijd geleden was er bij de berichten een melding i.v.m. de recuperatie van de onroerende voorheffing op dividenden. Jammer genoeg heb ik dit bericht verwijderd.
Kan ik de informatie nog ergens terugvinden?
Alvast bedankt.
Hallo,
Korte tijd geleden was er bij de berichten een melding i.v.m. de recuperatie van de onroerende voorheffing op dividenden. Jammer genoeg heb ik dit bericht verwijderd.
Kan ik de informatie nog ergens terugvinden?
Alvast bedankt.
Dag
Je zou hier ook een uittreksel van hebben ontvangen.
Dit kan je terugvinden bij Dagelijks Bankieren en Mijn rekeninguittreksels onder klantenberichten.
Groetjes,
Lieze
Dag
Je zou hier ook een uittreksel van hebben ontvangen.
Dit kan je terugvinden bij Dagelijks Bankieren en Mijn rekeninguittreksels onder klantenberichten.
Groetjes,
Lieze
Dag Lieze,
Het gezochte bericht staat er niet bij.
Groeten,
Herman
Heb je een vaste contactpersoon? Ik raad je aan dit hiermee te bespreken zodat zij je deze informatie kunnen bezorgen.
Groetjes,
Lieze
Heb je een vaste contactpersoon? Ik raad je aan dit hiermee te bespreken zodat zij je deze informatie kunnen bezorgen.
Groetjes,
Lieze
Oké. Bedankt.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.