Ik heb op 18 Mei laatsleden een verkoop van effecten gedaan, 1 daarvan is uitgevoerd, 2 niet , hoe komt dat?
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelIk heb op 18 Mei laatsleden een verkoop van effecten gedaan, 1 daarvan is uitgevoerd, 2 niet , hoe komt dat?
Beste antwoord van JarneM
Bekijk origineelHallo
Helaas hebben we via onze community geen zicht op jouw persoonlijke gegevens en/of rekeningen om dit na te gaan.
Je kan dus best even telefonisch contact opnemen met onze experten inzake sparen en beleggen via het nummer 02 433 41 34 met jouw Easy Banking Phone Code.
Ik hoop jou hiermee van dienst te zijn.
Vriendelijke groeten,
JarneM
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.