Skip to main content

Beste,

Op 07/08/24 bestelde ik een bon twv 25€ door inwisselen van 1250 punten van het Loyalty Community spaarprogramma van Mastercard. Ik kreeg wel de bevestiging van mijn bestelling, nl. Order ID nr , maar een mail met de bon kreeg ik nog altijd niet (ook niet in mijn spamfolder).

In de mail van de orderbevestiging staat: "Gelieve PrivilegeConnect te contacteren, zij helpen u graag verder", maar een telefoonnummer of zo wordt niet vermeld. 

In juni '24 kwam dit ook al niet in orde zonder eerst contact op te nemen via deze weg. Het duurde meer dan een week. En nu alweer 10 dagen...Wat een belabberde "dienstverlening"!

Kan dit probleem - nog maar eens - via deze weg opgelost worden?

Alvast bedankt.

Beste @Demulan ,

 

Uit veiligheidsredenen hebben we je order nummer verwijderd. Hou er rekening mee dat dit een openbaar platform is en dat iedereen kan meelezen!

deze orders kunnen inderdaad soms iets langer duren doordat deze bestellingen ook moeten bevestigd worden door de gelinkte partij of bedrijf van de order.

Zoals eerder vermeld is dit een openbaar platform, en kunnen wij je jammer genoeg niet assisteren via deze weg.

Je kan contact opnemen met je persoonlijke adviseur zodat die het nodige kan doen om je order te laten controleren, of je kan bellen naar onze dienst Privilege connect op de nummer 02 433 43 10, of via de Easy Banking App op je telefoon bij “communicatie” → “help en contact” → “privilege connect”

 

Met vriendelijke groeten,

Jess


Reageer