Beantwoord

bevestiging banknummer

  • 2 November 2020
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Beste,

Om de uitbetaling van een levensverzekering te krijgen, vraagt Athora Belgium nv mij om een document dat u rechtstreeks aan hen moet overmaken.

Hieronder vermeld ik de paragraaf uit hun brief.

”Een rechtstreekse bevestiging van het banknummer door uw bank naar servicedesk.be@athora.com met het nummer in de onderwerpregel van het contract tussen $. Indien gewenst is een bevestiging van de makelaar ook voldoende.”

gegevens Athora:

Wilt u ter bevestiging deze e-mail aan Athora ook aan mij doorsturen?
Alvast bedankt.

Vriendelijke groeten

Yvan De Gruytter

icon

Beste antwoord van YannickB 2 November 2020, 16:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Hallo Yvan,

Ik heb alle gegevens over de verrichting en jouw persoonlijke mailadres uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Dit soort informatie deel je best nooit zomaar online.

Wij hebben via deze site jammer genoeg ook geen toegang tot jouw rekeningen en andere bancaire informatie. Je kan hiervoor wel terecht bij ons Easy Banking Centre via 02 762 60 00.

Probeer al meerdere keren te bellen en heb ook al via contacteer ons een afspraak proberen te maken, maar niets lukt. Ik blijf ½ uur aan de lijn zonder resultaat en er wordt niet gereageerd op mijn vraag om afspraak. Wat kan ik nog doen? Ben helemaal niet tevreden over de service. Groeten Yvan

Kan sedert vorige week niet meer inloggen op de app,kan je mij verder helpen?

Reputatie 3

Dag Yvan.

Heb je in de tussentijd dat document al? Wij zijn telefonisch bereikbaar van 09:00 tot 22:00 in de week, op zaterdag van 09:00 tot 17:00. Ook via een beveiligde mail kun je dit document aanvragen. Daarvoor moet je je wel aanmelden op de computer.

Reageer