Beste,
Ik heb en bankkaart waarmee je niet contactloos kunt betalen
Mijn vraag is of ik die kan vervangen met een die wel contactloos kunt betalen
Beste,
Ik heb en bankkaart waarmee je niet contactloos kunt betalen
Mijn vraag is of ik die kan vervangen met een die wel contactloos kunt betalen
Natuurlijk kan je die bankkaart vervangen door een andere met contactloos betalen.
Hallo. Je kan jouw bankkaart laten vervangen wegens defect via jouw kantoor of door ons telefonisch te contacteren via de code Easy banking phone op het nummer 02/762 60 00. Wij zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.