Beantwoord

Erfenis-nalatenschap

  • 16 March 2021
  • 6 reacties
  • 2207 Bekeken

Beste, onze notaris heeft alle opvragingen gedaan en ons een erfrechtakte toegestuurd om mee verder geholpen te worden in de bank. Het notariskantoor verwittigde jullie dat ik algemeen legataris ben, doch de private-banker doet alsof hij niets heeft gekregen, en vroeg mij dit nogmaals op te sturen, en vandaag mocht ik het nog eens opsturen ……. Men stelt mij dat men nog vele opzoekingen moet doen over de erfgenamen, terwijl dit alles al gebeurde bij de notaris. Op 29 januari jl hebben de Notaris en ik alle info van jullie bank doorgekeken. Jullie hadden dus al contact. Vanwaar dit gedrag ? 

Met vriendelijke groeten, Marleen 

icon

Beste antwoord van LienV 17 March 2021, 09:34

Bekijk origineel

6 reacties

Vandaag telefoon gekregen van de Notaris zelve, jullie hebben alles goed doorgekregen en hebben hem verzekerd dat jullie dra met mij gaan contact opnemen. Ik wacht dus af …. !

Reputatie 1

Beste Marleen

Bedankt voor je bericht!

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Wij hebben echter geen toegang tot bancaire en persoonlijke gegevens, waardoor we je helaas niet kunnen verder helpen met de opvolging van de nalatenschap.

Ik zou je aanraden om contact op te nemen met het kantoor die het dossier beheert, of een klacht in te dienen op onze website.

Groeten

LienV

Ook ik heb alles doorgestuurd naar nalat-antw@bnpparibasfortis.com.

Geen antwoord. Ook niet eens dat ze alles goed ontvangen zouden hebben en ermee bezig zijn… Ik kan begrijpen dat er veel werk is en dat dit mee op de stapel gelegd wordt. Maar een berichtje dat alles goed ontvangen is, met een eventuele tijdsaanduiding wanneer we de behandeling van het dossier mogen verwachten, lijkt mij elimentaire beleefdheid die hier niet aanwezig is.

Bon,

het zal dus nog láááng duren blijkbaar……? 

Mvg,

Mijn dossier is al gaande van november 2020,ons moeder is toen overleden en het dossier is nog niet in orde, zo kunnen we ook niet verder om ons verdriet te verwerken.

De dossierbeheerder is een ramp nl Michel Vanrooy hij doet niks, hij helpt niet, hij laat ook niets weten en als je hem spreekt dan spreek je precies tegen een muur.

Hij liegt continu dat hij iets zal doen, maar als ik dan terug bel dan weet hij helemaal van niks. Ik begrijp het niet meer.

Dit is niet grappig, er moeten serieuze mensen daar werken, met dit soort delicate zaken.

Bij wie moeten we dan terecht, wij krijgen van niemand van daar degelijke hulp en als ik de verantwoordelijke vraag, dan krijg ik die niet aan de lijn.

We gaan gewoon een ander bank moeten nemen, heel mijn familie en vrienden zijn daar al lid van meer dan 30 jaar, maar iedereen steunt mij daarop om te vertrekken, want zij zijn ook bang als ze  komen te sterven dat hun nalatenschap niet in orde komt voor hun kinderen.

Dank u voor niks

nalat-antw@bnpparibasfortis.com bij gebruik van dit adres krijg ik de melding dat het adres niet wordt gevonden. Ik ontvang graag een reactie van PNB FORTIS

Reputatie 3

Dag @Kurt P 

Ik heb net het mailadres getest en kreeg meteen een automatische reply terug.

Reageer