Beste,
Ik probeer u telefonisch te bereiken. Ik heb een eerste keer 22 minuten gewacht, geen antwoord. Nu tweede poging: het wachten duurt reeds 17 minuten.
Wat gebeurt er?
met vriendelijke groeten,
Wim S
Beste,
Ik probeer u telefonisch te bereiken. Ik heb een eerste keer 22 minuten gewacht, geen antwoord. Nu tweede poging: het wachten duurt reeds 17 minuten.
Wat gebeurt er?
met vriendelijke groeten,
Wim S
Als je via de EB app beveiligd inbelt zal je normaal gezien sneller geholpen moeten worden.
Voorts geldt: de aanhouder wint. Je zal ooit wel iemand te horen krijgen. Hopelijk kunnen ze je dan ook fatsoenlijk van dienst zijn.
Dag WimS
Onze excuses voor de lange wachttijden, het is een extreem drukke periode.
Dit is te wijten aan het feit dat heel wat mensen hun nieuwe Bankcontact-Visa Debit-debetkaart hebben ontvangen.
Er wordt een team ingezet om de druk op de commercieel adviseurs te verlichten en de wachttijden te slinken.
Dag WimS
het is een extreem drukke periode.
Dit is te wijten aan het feit dat heel wat mensen hun nieuwe Bankcontact-Visa-debetkaart hebben ontvangen.
Echt? Maar was er niet stellig beloofd dat de overgang zonder stoot nog slag zou gebeuren? En dat gebruiksvriendlijker en vlotter en gemakkelijker zou zijn?
Zalik mij dus maar op het ergste voorbereiden.
Als je via de EB app beveiligd inbelt zal je normaal gezien sneller geholpen moeten worden.
Voorts geldt: de aanhouder wint. Je zal ooit wel iemand te horen krijgen.
En onderwijl kassa-kassa voor Proximus, Telenet of een andere poenpakkend bedrijf.
na 25 min heb ik het opgegeven, daarna 22 min gewacht : GROOT SCHANDAAL
gewoon veranderen van bank , die nemen wel op !
ga ik ook doen. Is gewoon schandalig. Heb nu ongeveer 5 mails met als uitleg dat ik ze op telnr. x en via .. kan bereiken. Niet dus. Dan antwoord ik - ja - maar ze nemen niet op. En dan weer mail met zelfde tekst. Ik ga er mij niet meer druk in maken en verander van bank.
Als je via de EB app beveiligd inbelt zal je normaal gezien sneller geholpen moeten worden.
Voorts geldt: de aanhouder wint. Je zal ooit wel iemand te horen krijgen.
En onderwijl kassa-kassa voor Proximus, Telenet of een andere poenpakkend bedrijf.
Idd ik heb ook al 2 keer gebeld en telkens 30 min aan de lijn gebleven . Maar 2 keer bot gevangen €€€€€€€ kwijt voor niks
Beste Wim,
Je kan best niet teveel naar shari luisteren of haar geloven,alleen het "antwoord" op zich is al ver te zoeken?!laat staan het vertrouwen ?deze bank deugt niet.ik heb al meer als 50x gebeld ivm mijn fishing ,altijd meer als minimum van 20min. wachten ,heb daar bewijzen van!,lekker verdiend voor bnp,toch?
Beste Wim,
lekker verdiend voor bnp,toch?
Neen, lekker verdiend voor Proximus of een gelijkaardig poenpakkend bedrijf.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.