Skip to main content

Beste,  de app werkt al een paar dagen niet meer, die schakelde zichzelf constant uit. Deze morgen verwijderde ik de app op opnieuw te installeren, nu krijg ik steeds melding : er is iets misgegaan bij het aanmaken van je profiel, probeer opnieuw. 

Ik probeerde ondertussen al minstens 30 keer! 

Hallo @RominaC

Bedankt voor jouw bericht. Zou je eens kunnen proberen om de App nogmaals te verwijderen en nadien uw toestel volledig uit te schakelen (gedurende enkele minuten). Nadien dien je jouw toestel opnieuw op te starten en de App opnieuw te downloaden. Kan je nadien nogmaals proberen? Bedankt alvast en veel succes. 

Groetjes,

JoachimJ


Helaas niet gelukt…


Beste @RominaC

Bedankt voor jouw feedback. Vreemd dat het nog steeds niet lukt. We dienen dit verder in detail te bekijken. Kan je onze helpdesk Easy Banking contacteren op het nummer 02 433 40 92? Onze collega’s kunnen dan enkele zaken overlopen met jou. Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ


Reageer