Beantwoord

Itsme

• 21 april 2020
  • 4 reacties
  • 2820 Bekeken

> Beschrijving : Ik heb itsme geïnstalleerd en na het ingeven van Card en klant nummer komt onmiddellijk de melding: technische fout Bad-access. Volgens Itsme ligt deze fout bij Fortis. Kunt u dit oplossen voor mij?

Op bovenstaande vraag kreeg ik van jullie (Fortis) het antwoord per email:  “Momenteel zijn er geen gekende problemen met Itsme. Als u dit probleem nog steeds zou hebben raad ik u aan om de Itsme App volledig te verwijderen en eens opnieuw te installeren.” Dit heb ik al een aantal keren gedaan, maar lukt steeds niet. Het gebruik van een Nederlands GSM-nummer zou volgens Itsme geen probleem moeten opleveren. Kunt u mij aub helpen?

icon

Beste antwoord van LienV 21 april 2020, 13:58

Dag Luc

Je kan ons dan best even telefonisch contacteren, om het na te kijken. Wij kunnen namelijk geen persoonlijke gegevens nakijken via de Community, dus ik het moeilijk te bepalen wat precies de storing veroorzaakt.

De helpdesk is bereikbaar op 02 433 40 92.

Groeten

LienV

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo, is er iemand die hierop kan antwoorden aub?

Reputatie 1

Dag Luc

Je kan ons dan best even telefonisch contacteren, om het na te kijken. Wij kunnen namelijk geen persoonlijke gegevens nakijken via de Community, dus ik het moeilijk te bepalen wat precies de storing veroorzaakt.

De helpdesk is bereikbaar op 02 433 40 92.

Groeten

LienV

Hier hetzelfde probleem, reeds naar de helpdesk gebeld daar kon men mij niet helpen… Naar itsme gemaild maar geen response…. 

Reputatie 2

Dag luc de meijer

Heb je in It’s me, als je uw gsm-nummer moet ingeven ook de landscode aangepast naar Nederland?

Reageer