Beantwoord

Kluis huren

• 5 maart 2019
  • 2 reacties
  • 2221 Bekeken

Beste,
Ik zou graag een kluis huren, maar kan iemand mij de juiste afmetingen bezorgen (LxBxH), om alzo de juiste keuze te kunnen maken en te kunnen inschatten wat en hoeveel ik er in kwijt kan ?
Dank bij voorbaat,
C Pauwels
icon

Beste antwoord van AnoukPh 6 maart 2019, 12:25

Dag Cpauwels,

Er zijn verschillende groottes mogelijk, maar niet alle kantoren bieden deze allemaal aan én er moeten natuurlijk ook kluizen beschikbaar zijn in het kantoor waar je 1 wenst te huren.

Er zijn 8 formaten mogelijk: 19,9 dm³, 29,9dm³, 39,9dm³, 69,9dm³, 89dm³, 119,9dm³, 159,9dm³ en 199,9dm³.

De prijs van de huur van een kluis is afhankelijk van het formaat dat je huurt en wordt via domiciliëring betaald op 1 april.

Om te weten of je nog een kluis kunt huren raad ik je aan om rechstreeks met jouw kantoor contact op te nemen. :)

Fijne dag verder!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Hey @Cpauwels,

Goede vraag!

Er zijn verschillende groottes van kluizen. Deze vraag stel je best aan jouw kantoor, zij kunnen je meedelen welke kluizen ze ter beschikking hebben.

Groetjes,
Lieze
Reputatie 3
Dag Cpauwels,

Er zijn verschillende groottes mogelijk, maar niet alle kantoren bieden deze allemaal aan én er moeten natuurlijk ook kluizen beschikbaar zijn in het kantoor waar je 1 wenst te huren.

Er zijn 8 formaten mogelijk: 19,9 dm³, 29,9dm³, 39,9dm³, 69,9dm³, 89dm³, 119,9dm³, 159,9dm³ en 199,9dm³.

De prijs van de huur van een kluis is afhankelijk van het formaat dat je huurt en wordt via domiciliëring betaald op 1 april.

Om te weten of je nog een kluis kunt huren raad ik je aan om rechstreeks met jouw kantoor contact op te nemen. :)

Fijne dag verder!

Reageer