Beantwoord

nie

  • 8 August 2020
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Wordt er automatisch een nieuwe bankkaart opgestuurd als je jouw vorige door verlies hebt laten blokkeren? 

Online banking kan niet meer ? Ook al gaat het om ander rekening dan de geblokkeerde ?

icon

Beste antwoord van YannickB 10 August 2020, 08:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2

Wordt er automatisch een nieuwe bankkaart opgestuurd als je jouw vorige door verlies hebt laten blokkeren? 

Online banking kan niet meer ? Ook al gaat het om ander rekening dan de geblokkeerde ?


Neen,  je zal een afspraak moeten maken in een agentschap om een nieuwe kaart aan te vragen. Tegelijkertijd zal u dan een tijdelijke kaart worden uitgereikt waarmede alle belangrijke zaken kunnen worden uitgevoerd: rekeningen nakijken, betalen in de winkel en op het net. 

Reputatie 7

Hallo Katrien,

Je kan je debetkaart ook telefonisch laten vervangen door ons beveiligd te bellen vanuit Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code

Als je een andere rekening hebt en daar ook een kaart voor hebt, dan kan je met die kaart aanmelden door een nieuw profiel aan te maken. Je zal dan kunnen blijven overschrijven vanaf al je rekeningen. Betalen in winkels kan wel enkel via de rekening waaraan de kaart gekoppeld is.

 

Reageer