Skip to main content

Hallo Community,

Vandaag verwelkomen we heel wat nieuwe bpost bank klanten bij BNP Paribas Fortis.
Als nieuwe klant krijgen jullie toegang tot onze digitale kanalen Easy Banking App en Easy Banking Web.

In afwachting van de ontvangst van jullie nieuwe BNP Paribas Fortis debetkaart kunnen jullie alvast aanmelden met jullie huidige bpost debetkaart. Hoe je dit doet, lees je hieronder: 

Aanmelden via Easy Banking App

  1. Open Easy Banking App.
  2. Tik op Aanmelden.
  3. Scan je debetkaart of vul je kaartnummer en klantnummer (op de achterkant van uw kaart) in, en tik op Volgende. Ben je Voormalige klant van bpost bank? Klik onderaan het scherm op Uw klantnummer vinden.
  4. Steek je debetkaart in de kaartlezer en volg de instructies op het scherm.
  5. Voer je gsm-nummer in en voer dan de activatiecode in die je per sms ontving.
  6. Kies je Easy Banking-code en bevestig

Vind je je klantnummer niet terug via Easy Banking App? Volg dan onderstaande stappen om het te raaplegen via Easy Banking Web.
Nadien kan je het klantnummer gebruiken om je ook via Easy Banking App aan te melden. 

Aanmelden op Easy Banking Web

 

  1. Ga naar bnpparibasfortis.be en klik rechts bovenaan op Aanmelden.
  2. Vul je kaartnummer en klantnummer in. Je vindt beide op je bankkaart terug.
  3. Ben je een voormalige klant van bpost bank en ken je je klantnummer niet? Klik linksonder op Vind snel uw klantnummer en volg de instructies.
  4. Tip: vink de optie Dit profiel onthouden aan. Zo hoef je de nummers de volgende keer niet opnieuw in te geven. Is dat wel veilig, vraag je je af? Ja, want bij de volgende stap wordt streng gecontroleerd of het wel degelijk jij bent die zich aanmeldt.
  5. Klik op Volgende.

Heb je de bovenstaande stappen doorlopen en je slaag er niet in om je aan te melden? Contacteer het Easy Banking Centre op 02/7433 40 07. Je kan bij hen terecht van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

Hou er rekening mee dat er vandaag heel veel klanten ons telefonisch trachten te bereiken en dat mogelijks de wachttijden kunnen oplopen.

We stellen alles in het werk om jullie zo goed mogelijk verder te helpen.

 

Again same thing after 7 months BNP Blocked my account for no reason. I can't withdraw my money, I can't transfer my money, I can't even buy anything with my bank card. I don't know what's going on with this BNP Paribas. I went to BNP Paribas and they sent me back to the Bpost office to try. Bpost tried to help but they said it all about BNP. .


same here.was years customer with bpost.never had any issues.they fooled me for 6months. now they have shit down my account.havent even received the lil bit of remaining money back.i hope they go bankrupt soon.no way to treat customers like that!!!!!


Hello @Response01 ,

 

Through this platform we do not have access to your personal data.
If you have an Easy Guide pack then you can go to a BNP Paribas Fortis branch with an appointment. With an Easy Go pack, you can go to a Bpost branch without an appointment. 
You can contact the Easy Banking Centre by calling through your app, choose communication, cards and accounts, I can’t find what I am looking for, Easy Banking Centre or at the number 02 762 60 00. Then we can check this for you. 

 

Kind regards

Kim 


Hello @yaantje,

 

We are sorry to hear that you are dissatisfied with our bank.
Unfortunately, we do not have access to your personal data through this platform. 
You can contact the Easy Banking Centre by calling through your app, choose communication, cards and accounts, I can’t find what I am looking for, Easy Banking Centre or at the number 02 762 60 00. Then we can check this for you. 

You can also submit a suggestion or complaint through our website: Suggesties of klachten (bnpparibasfortis.be)

Kind regards,

 

Kim


Reageer