Skip to main content

na inloggen kom ik onmiddelijk in het scherm waarop men zijn situatie kan zien, in plaats van op de homepage.
Maar  als je dan klikt op d”ZIE DETAILS” kom ik op de nieuwe “persoonlijke webruimte terecht waar niets te vinden is van de maandelijkse staten.

Hoe komt dit, en zijn er nog personen met hetzelfde probleem?

 

mvg
erwin

Beste @urvy9999

Bedankt voor je bericht. Is het via de site: https://www.ro.bnpparibasfortis.be? Normaal zou je de uitgavenstaten daar moeten kunnen downloaden. Zijn ze niet beschikbaar bij jou en sinds wanneer? Kan je ons eventueel contacteren op het nummer 02 762 60 00 of via een Livechat in Easy Banking Web? Dan kunnen we je persoonlijke gegevens erbij halen. 

Groetjes,

JoachimJ


Beste @urvy9999

Nog even een aanvulling. Er is momenteel blijkbaar een probleem met de betrokken website. Ik verwijs naar volgend onderwerp op onze community: optiline ligt voor de 1000ste keer weer plat | Community BNP Paribas Fortis

Groetjes,

JoachimJ


Reageer