Beste,
Ik heb een payment request ontvangen en deze willen betalen via de payconiq by bancontact app op mijn gsm. Wanneer ik tracht te betalen kreeg ik : er liep iets mis. U heeft de betalingslimieten van uw bankrekening overschreden.
Vervolgens mail gestuurd naar payconiq en volgende uitleg ontvangen:
Momenteel kunt u maximaal 250 EUR per transactie betalen en/of een maximumbedrag van 2.500 EUR betalen binnen een jaar. (12 maanden vanaf uw eerste betaling)
Ook kunt u controleren welke limieten er bij uw bank gelden, dit verschilt van bank tot bank.
Deze limieten zijn vast en kunnen alleen worden opgeheven door een geverifieerde Payconiq-gebruiker te worden.
Hoe word ik een geverifieerde Payconiq-gebruiker?
Om een geverifieerde Payconiq-gebruiker te worden, vragen wij u de volgende stappen te ondernemen:
- Ga naar de Google Play Store of Apple App Store en download de Payconiq (zonder Bancontact) app.
https://apps.apple.com/be/app/payconiq-mobile-payments/id966172246
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.payconiq.customers&hl=en
Ik snap al niet dat dit de manier van werken is?? Waarom is dit standaard zo?
Goed, heb bijgevolg de payconiq app zelf ook gedownload - sms code gekregen nadat ik aangaf al een account te hebben en dan werd me gevraagd of ik het bij hen gekende rerekeningnummer kon bevestigen. Ik werd doorgestuurd naar Account Connect van BNP Paribas Fortis om via de digipass te bevestigen. Ik vul alles in en dan krijg ik steeds "er is een onbekende fout opgetreden".
Ik loop dus nu vast, geen idee meer wat nog te doen. Kan u me verder helpen?
Alvast bedankt,
Steven Coppens