Beantwoord

tevredenheidsenquete

  • 11 January 2021
  • 5 reacties
  • 218 Bekeken

is het normaal dat de persoon over wie ik een ongunstige quotering gaf bij een tevredenheidsonderzoek mij toegestuurd per email, dreigt mijn rekeningen kaarten en verzekeringen af te sluiten omdat  mijn quotering niet voldeed volgens hem.

GA NAAR ARGENTA..

icon

Beste antwoord van YannickB 12 January 2021, 08:17

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Reymond,

Het spijt me oprecht om te horen dat dit gebeurd is en ik wil benadrukken dat het zeker en vast niet de bedoeling is dat de score die je ons gaf voor dit soort reacties zorgt. Alle feedback is welkom, ongeacht of die positief of negatief ten opzichte van onze bank is.

Mag ik je vragen om hierover een klacht in te dienen via dit formulier? Op die manier kunnen mijn collega’s alles nauwgezet onderzoeken. We nemen dit soort dingen heel serieus.

Hey @reymond ,

We bespreken dit verder via privébericht.

Groetjes,

Lieze

heb op 12 januari dat formulier ingevuld maar steeds geen reactie ontvangen.

is dit normaal?

Hey @reymond ,

Heb je doorgegeven dat je hiervoor gecontacteerd wenst te worden?

Als je graag hebt dat ik dit nakijk, mag je me even een privébericht sturen.

 

zou na 1 maand wel een reactie verwachten

Reageer