Skip to main content

Beste, is het mogelijk om Zuid-Arfrikaanse rand te bestellen voor onze reis naar Zuid-Afrika?

dank voor uw  antwoord

Annie

Dag @Annie De Borger,

 

Het is mogelijk om Zuid-Afrikaanse Rand te bestellen bij een BNP Paribas Fortis kantoor dat een cashloket heeft.

Als je het Easy Banking Centre contacteert via je app via communicatie, hulp en contact, rekeningen en kaarten, ik vind niet wat ik zoek, Easy Banking Centre of bel naar het nummer 02 762 60 00 dan kan een collega dit voor jou bestellen.

 

Groetjes,

 

Kim


Beste,bedankt voor je antwoord.nog een vraag,vorige week een betaling met kredietkaart visa gedaan in Z A rand.Ik heb een bericht gekregen uw betaling 1.63 % wisselkoersen,na wat zoekwerk ook gevonden 1,21% transactie kosten.waarom vermeld men ook niet de bedragen aan kosten of waar kan ik die terugvinden.Zeer onduidelijk ,er staat een koers op met alle kosten inbegrepen...graag duidelijkheid


Dag @Annie De Borger ,

 

Je kan dit terugvinden in onze tarievenlijst op pagina 26.

 

Groetjes,

Liz


Dit is een gemakkelijk antwoord en waar ik al inderdaad al gaan zoeken ben,maar mijn vraag is waarom vermeld men niet dit is de koers en dit zijn de kosten. De koers die nu word weergegeven zitten de kosten bij in.

met vriendelijke groeten


Dag @Annie De Borger ,

 

Bedoelt je dat dit wordt weergegeven bij je verrichtingen?

 

Groetjes,

Liz


Beste,inderdaad

Ik heb 5905 rand betaald met visa,afgerekend 306,20 euro.koers was toen 0,05 .Ik zou graag kunnen zien hoeveel de kosten zijn en welk de wisselkoers er wordt aangerekend.wat duidelijkheid omtrent de transactie en afrekening.Niet alleen een bericht dat er kosten zijn zonder vermelding van het bedrag.

Dank u

 


Dag @Annie De Borger ,

 

Als de details in jouw uittreksels niet voldoende zijn, mag je contact opnemen met onze collega’s van het Easy Banking Centre zodat zij je meer informatie kunnen geven.

 

Dit kan bijvoorbeeld door aan te melden op Easy Banking Web en bovenaan bij “Hulp nodig?” een livechat te starten of bij “Berichten” een beveiligd bericht te sturen.

 

Groetjes,

Liz


Reageer