Zo vervang je de Easy Banking Business kaarten van je personeel

  • 20 November 2020
  • 0 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 7

Heeft een personeelslid een nieuwe Easy Banking Business kaart nodig, dan kan je als contractbeheerder de bestaande kaart makkelijk vervangen via Easy Banking Business.

  • Meld aan in Easy Banking Business.
  • Klik bovenaan op Administratie en kies voor Gebruikers beheren.
  • Klik rechts van de gebruiker op de horizontale strepen en kies voor Kaart vervangen.
  • Voer het nummer van de bestaande kaart in. Dit nummer bestaat uit 12 cijfers en begint met een 8. Je vindt het onderaan rechts op de kaart.
  • Controleer ook de benaming van het bedrijf en het mailadres van de medewerker.
  • Kies of de kaart naar een specifiek adres verzonden moet worden, of dat ze op een kantoor afgeleverd moet worden. Belangrijk: voor de verzending naar een adres naar keuze, dient de kaarthouder een Belgische eID te hebben. Dit is nodig om zelf een pincode aan te kunnen maken.
  • Klik onderaan op Volgende en bevestig je aanvraag.

Belangrijk

Is de huidige kaart verloren of gestolen? Bel dan onmiddellijk Card Stop via 078 170 170 om de kaart te laten blokkeren. Een kaart die je online vervangt, wordt pas automatisch vergrendeld wanneer je de nieuwe kaart activeert.


Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.