Garmin Pay - veelgestelde vragen

  • 28 May 2019
  • 0 reacties
  • 2236 Bekeken

Reputatie 7

WELKE GARMIN TOESTELLEN ZIJN COMPATIBEL MET GARMIN PAY?

Bezoek de Garmin-website voor een volledig overzicht.

WELKE BESTURINGSSYSTEMEN ONDERSTEUNEN DE GARMIN CONNECT APP?

Alle besturingssystemen vanaf iOS 10.0, Android 4.4 OS, Bluetooth 4.0.

HOEVEEL KAARTEN KAN IK TOEVOEGEN AAN MIJN GARMIN PAY PORTEMONNEE?

U kunt maximaal tien betaalkaarten toevoegen.

WAT IS MIJN STANDAARDKAART IN MIJN GARMIN PAY PORTEMONNEE?

De eerste kaart die u ziet bij het openen van de wallet, is de kaart die u gebruikt hebt bij uw laatste transactie. Deze kaart wordt automatisch gebruikt bij uw volgende betaling. Om een andere kaart te selecteren, swipet u naar boven of naar onder. Tik op de gewenste kaart.

MOET IK EEN PINCODE INVOEREN OM TE KUNNEN BETALEN?

Tijdens het instellen van Garmin Pay wordt u gevraagd een viercijferige pincode in te stellen. Zo kunt u veilig betalen.
Om een betaling te bevestigen, voert u uw pincode in. Opeenvolgende betalingen kunnen zonder pincode bevestigd worden. De code moet wel elke dag (24 uur) opnieuw ingevoerd worden of telkens wanneer u uw apparaat uit- en weer aandoet.

HOE KAN IK MIJN GARMIN PAY PINCODE WIJZIGEN?

U moet uw huidige pincode kennen om deze te kunnen wijzigen. Als u uw pincode vergeet, moet u uw portemonnee verwijderen, een nieuwe maken en dient u uw kaartinformatie opnieuw in te geven.
De pincode die vereist is om toegang te krijgen tot uw Garmin Pay portemonnee kunt u zo wijzigen:

1. Open de Garmin Connect app, open het menu en ga naar Garmin toestellen.
2. Selecteer hier uw horloge en kies voor Garmin Pay.
3. Kies vervolgens voor Pincode opnieuw instellen.
4. Volg de instructies op het scherm.

De volgende keer dat u betaalt met uw Garmin toestel, moet u de nieuwe pincode invoeren.

IK HEB TE VAAK DE VERKEERDE PINCODE INGEGEVEN. WAT MOET IK DOEN?

Als u drie keer een foute pincode invoert, wordt uw portemonnee vergrendeld en moet u uw pincode opnieuw instellen in de Garmin Connect app.

MOET MIJN TELEFOON IN DE BUURT ZIJN OM EEN BETALING TE MAKEN?

Neen. Eens de betaalmethode is ingesteld, kan u betalingen doen met uw smartwatch en kunt u uw telefoon zelfs thuis laten.

WAT ALS MIJN TOESTEL AANGEEFT DAT IK BETAALD HEB, MAAR DE BETAALTERMINAL HET TEGENDEEL BEWEERT?

De confirmatie op uw wearable is slechts een indicatie van een goede connectie met de terminal. Of de betaling al dan niet geslaagd is, is altijd af te lezen op de betaalterminal.

KAN IK MIJN LAATSTE TRANSACTIES CONSULTEREN IN DE GARMIN CONNECT APP?

De laatste 10 transacties vindt u terug in het menu Garmin Pay.
1. Open de Garmin Connect app, open het menu en ga naar Garmin toestellen.
2. Selecteer hier uw horloge en kies voor Garmin Pay.

IS GARMIN PAY VEILIG?

Garmin Pay maakt gebruik van verschillende veiligheidstoepassingen.

  1. Tokenisering: uw kaartgegevens worden nooit getoond of gedeeld met handelaars of Fitbit/Garmin.
  2. Pincode op uw smartwatch.

HOE BLOKKEER IK EEN KAART IN MIJN GARMIN PAY PORTEMONNEE?

1. Open de Garmin Connect app, open het menu en ga naar Garmin toestellen.
2. Selecteer hier uw horloge en kies voor Garmin Pay.
3. Kies vervolgens voor Uw portemonnee beheren.
4. Selecteer de kaart die u wilt blokkeren en selecteer Onderbreek.

HOE BLOKKEER IK MIJN HELE GARMIN PAY PORTEMONNEE?

1. Open de Garmin Connect app, open het menu en ga naar Garmin toestellen.
2. Selecteer hier uw horloge en kies voor Garmin Pay.
3. Kies vervolgens voor Uw portemonnee beheren.
4. Selecteer Portemonnee buiten werking stellen. U kunt niet betalen met uw Garmin toestel totdat u minimaal één kaart hebt gedeblokkeerd met de app.
Om de blokkering van je portemonnee op te heffen, selecteert u Tijdelijke buitengebruikstelling portemonnee opheffen.

KAN IK NOG BETALINGEN DOEN MET MIJN FYSIEKE KAART, ALS MIJN KAART GEBLOKKEERD IS IN GARMIN PAY?

U kunt uw fysieke debet- of kredietkaart nog steeds gebruiken om betalingen te doen wanneer uw kaart of portemonnee in Garmin Pay geblokkeerd of verwijderd zijn.

HOE DEBLOKKEER IK MIJN GARMIN PAY PORTEMONNEE

1. Open de Garmin Connect app, open het menu en ga naar Garmin toestellen.
2. Selecteer hier uw horloge en kies voor Garmin Pay.
3. Kies vervolgens voor Uw portemonnee beheren.
4. Selecteer Tijdelijke buitengebruikstelling portemonnee opheffen.

HOE VERWIJDER IK EEN KAART IN MIJN GARMIN PAY PORTEMONNEE?

1. Open de Garmin Connect app, open het menu en ga naar Garmin toestellen.
2. Selecteer hier uw horloge en kies voor Garmin Pay.
Selecteer de kaart die u wilt verwijderen en kies Wis. De kaart wordt volledig uit uw portemonnee verwijderd. Als u deze kaart in de toekomst wilt toevoegen aan uw portemonnee, moet u de kaartinformatie opnieuw invoeren.

HOE VERWIJDER IK MIJN HELE GARMIN PAY PORTEMONNEE?

1. Open de Garmin Connect app, open het menu en ga naar Garmin toestellen.
2. Selecteer hier uw horloge en kies voor Garmin Pay.
3. Kies vervolgens voor Uw portemonnee beheren.
4. Selecteer Portemonnee verwijderen. Uw Garmin Pay portemonnee en alle bijbehorende kaartinformatie worden verwijderd. U kunt niet betalen met uw Garmin toestel totdat u een nieuwe portemonnee hebt gemaakt en een kaart hebt toegevoegd.


0 reacties

Geen reactie

Reageer